Det har redan gått ett år sedan Palett flyttade in på Köpmansgatan 22! Det har varit varmt och kallt, ljust och mörkt, utställningar, kulturnatt och julskyltning och framförallt roliga uppdrag och trevliga möten.
Nu firas årsdagen med after work (eller kanske after beach) 1 juli mellan 16 och 19. Samtidigt är det dags för en ny utställning på galleriväggen, ”Under konstruktion”, en fotoutställning av Martin Sundell. Trots namnet har motiven inget med Paletts arbete att göra, men kanske känner du igen någon av platserna?
Välkommen!

